Wednesday, June 10, 2009

peace*

salam sumer..
hari ni aku setelkan urusan yg byk tertangguh, well sume dah setel..im relief..
so akupn updatela blog ni jap lagipun nk balik umah bowink gak xde benda nk buat.
sekarang ni dah bulan6 so aku samela mcm yg lain tunggu interview KPM myb kt KK kot tuk bdk2 sabah, hopefully le la jmpe bdk2 sabah yg sama kos nanti...tunggu nyer tnggu mmg bosan gak nk menanti hari konvo bulan lapan ni, n klu xde aral mudah2mudahan dapat posting bulan 11 nanti.lagipown aku mmg dah tak sbr nk masuk alam pekerjaan, most important i wanna help my fmly, i just wanna them happy..n yg plg best aku le r pgg duit sendir.huhuhu..le beli mcm2...wakakaka..tapi buat masa ni fmly support aku dulu la...
actly, byk yg aku rcg sepanjg cuti ni tapi tak byk yg menjadi..satu j yg jadi..hehe..nanti korg tau gak if korg jmpe aku..
sbrny aku cdg nk amek lesen kereta, sbb kwn2 aku sumer dah ader lesen..no big deal gak tapi lesen kn pntg ble nk keje nanti..well nk bt cmner ongkosnyer ngak ada..nk mintak kt fmly aku tak nkla nyusahkn dorg g, mm byk dah fmly bantu aku compare dgn my other siblings rasanya..so simpan jela hajat ni amek lesen ni..cian kt aku..
so skrg aku duk umah j..tapi takla just menghabiskan beras..aku byk buat kerja pembersihan rumah gitu...hahaha..
okla tak tau nk ckp apa lagi..
tata..

5 comments:

  1. nak amik lesen kete?
    meh bib ajarkan..
    free je
    he3

    ReplyDelete
  2. naaa yung...mendrfit kita di sim2 kalau bekerita...

    siap2 ja kau..rajin saini 'abangmu' mengambush blog ini..

    rajin2 ja cek komen..

    hidup R&R!!!!!

    ReplyDelete
  3. we olz sapot abang inra...

    tharu baca persuratan di atas ni...huhuuu..

    weh bang, kim salam sama belukuk piaraan mu..

    suster ngesott akan ambush rmah mu msa raya nti!!

    siap siaga!!

    ReplyDelete
  4. suggestions :

    ko buat la lawatan amal sementara cuti ni..ke elopz ke..

    kaut lagi ilmu daripada akak2 yang telah sekian lama bertapa di bumi elopz tu...jan pla ko salah port, tmasuk ko p pejabat, naaa dapat plak ilmu bgosip daripada kak kesuma, salah konsep pedagogi nanti...jd pedagosip pla..

    menyembah je ngan kak mia..ambil tempias org lama la kekdahnye..how to impress ur clients on d 1st day..or mybe u hve ur own method @ yakin sangat la kan merampas micropon time kena introdius d phimpunan...dui..

    jan pla jumpa kak kelsium..naa di suruh pla ko buat mural...kak safa..?? lagi la W.A.J.I.B djauhi wanita Nippon Paint itu..kot kluar pla statement drpd mulutnya..aku takut ja abang inra akan mbunuh...aha..

    p/s raya nanti sempat juga ni kita p kulam...jaga la kau!!!

    ReplyDelete
  5. boring kan, tunggu posting?

    sigh

    ReplyDelete