Thursday, November 4, 2010

cuti umum / cuti sekolah

Dua minggu lagi proses persekolahan akan menamatkan sesi untuk tahun 2010, tapi aku persis tak senang duduk juga tatkala melihat pelajar-pelajar ku yang akan mengambil SPM buat batch pertama bg SMV Beaufort. semuanya baru-pengalaman baru-guru baru dan pelajar baru. tapi semua akan dinilai. untuk itu aku cuma berdoa pelajar-pelajar ku akan kredit BM kerna mau atau tidak subjek ini akan menentukan sejauh mana perginya mereka kelak...

lupakan seketika untuk cuti dua minggu yang akan datang.
fokus untuk cuti umum esok: ada dua program yang akan dikelolakan sekolah
1. lawatan ke SM Teknik Lahad Datu
2. lawatan ke Simpang Mangayau
well, dua-dua program aku tak join sebab masalah mata aku yg still sakit ni, plus doktor ckp jangan terdedah sangat dengan matahari. so untuk cuti umum ni aku stay rumah dan giving space for myself. myb i should doing facial..yakin!

No comments:

Post a Comment