Sunday, March 22, 2009

iSnin yaNg mEmboSankan


tak tau la nape hari ni aku sangat malas nk datang sekolah.
bangun pagi tadi pown datu yg kejutkan. biase aku bangun sendiri. mungkin penat sangat kot.
emm..sangat boring..
paling best masa perhimpunan aku asek menguap jer. adala kot sampai lima kali.huhu
tak taula studen cakap ape tgk aku balik2 menguap.
tapi mmg aku bosan n tak semangat jer datang sekolah ni
masa...cepatlah beranjak..

kisahnya, aku mengajar mcm biase kt kelas 4 Anggun ni. situasi die camnia lebih kurang.

aku : ok, kalau nk tulis surat rasmi kene ikut format yg betul. pertama sekali ape yg perlu kamu tulis?
pljr : alamat pengirim, cikgu.
aku : bagus..lagi selepas tu?
pljr : (mcm2la jawapan yg diorang bagi)
tiba-tiba, sorg pljr bkata dgn member die,
pljr A : baik pulak cikgu hari ni.
pljr B : a ah' la..

persoalannya, aku jahat sgt ke sebelum ni..
or tragedi sebelum cuti yg aku amuk kelas 4Anggun ni dengan membaling meja ke depan kelas, ala2 HULK j aku menganas. then aku bagi amukan pekej sekali dengan leteran mak nenek. berasap jugak la telinga diorg. sape suru hangpa p jolok sarang tebuan kan dah kena dengan ratu lebah. padan muka!
hahaha..saja aku nk bt gimik kt studen ni biar diorg tau aku bukan org sebarangan.

paling penting aku nk studen aku ni sedar akan kepentingan ilmu n how 2 respect others.

2 comments:

  1. kalo abe inra menguap mesti student cakap...."wahhhhhhhhh cantikknye cikgu tu menguap...." hihiih...

    ReplyDelete
  2. hafez...klu budak cakap cam tu abg senyum j..huh

    ReplyDelete