Tuesday, March 24, 2009

lEwat laGi

ini merupakan rakan-rakan karib aku skrng yg same2 bpraktikum di smk bidor

hari ni buat kali ketiga tuk hari berderet-deret aku bangun lewat lagi
adui kul6.32 pagi baru terjaga dari lena. aku bangun n kejutkan datu kt bilik sebelah. dus budak ni still tebongkang gak. 'datu, bangun dah kul 6.30' aku kejutkan budak sorang ni. apa lagi mcm lipas kudung la jadinya lari2 anak ke bilik air n mandi ala carte je. besiap. minum susu. blah g skula.
kepenatan seharian di sekolah balik kul2 petang dan kembali semula kul3.30 tuk melukis mural, rutin setiap hari skarang ni membuatkan jadual rutin yg terpaksa diubah. myB sebab hal ni jg aku selalu penat dan macam tak cukup tangan j. then again, aku, datu n ain sekarang kena hendle budak koral speking lagi, so bertambah-tambahla tugasan yg kena dicerna oleh lelah dan tenaga. Tuhan tolonglah kuatkn hamba-Mu yg seringkali mengeluh ini. tapi aku fikir positif jer sebab tinggal sebulan j lagi tuk berkhidmat dari sekolah n le r angkat kaki pas ni. jap g aku sambung ade kelas ni.

cheers!


No comments:

Post a Comment