Monday, April 20, 2009

*jawab tag faeizi*

1. Sejauh mana anda kenal saya?
2. Hebatkah saya?
3. Apa ucapan paling istimewa anda untuk saya?
4. Harapan anda bila saya berkarier nanti.
5. Adakah anda yakin suatu hari nanti Hairul Faiezi Lokman merupakan menteri sebuah kabinet?

jawapan ikhlas dari sahabatmu..
1.aku kenal faezi dari semester 1 sampai skrg. faezi yg kenalkan aku kpd dunia debat.aku kenal faezi seorg yg sgt gigih dalam menguruskan sesuatu, seorg yg komited.dan hasilnya adalah superb!boleh menjadi pemimpin yg baik buktinya mendapat Anugerah Utama NC...seorg yg tidak berkira dalam apa jua hal, mmg faezi kwn yg baik buktinya ms semester2 aku tak balik kg tp sekali lagi dgn gigihnya dia dr rawang balik khar n anto kuih raya n ketupat ms raya pertama.terharu siot...faezi jg comel..

2. sgt hebat..jawapan soalan ini ada terdapat jua pd jwpan di atas..

3.byk..ade jua yg perlu di sensord(ttttuuutttt)..anda seorg yg penuh komitmen..anda jua boleh menjadi pelawak yg baik

4.semoga anda bole memimpin budak ke arah yg baik..n jgn lupa you kena jd pengarah program reunion kita nanti!tau!

5.terpulang kepada rezeki n kemahuan...

No comments:

Post a Comment