Monday, March 23, 2009

seKalunG taHniah bUat pasukan KHAR

tahnian buat pendebat muda KHAR.
sekali lagi KHAR berjaya menjulang pilan NC ini.
tahniah buat hafez, baihaqi dan aini.
anda membuktikan kekuatan pasukan ialah bila kita bersatu.
syabas juga kepada pasukan KZ, semangat juang anda juga wajar diberi kredit.
bukan mudah untuk lepas ke pentas perdana.
penganjuran debat NC kali ini juga patut diberi penghargaan kerana tulang belakang kelab ini tetap bersatu hati dan bertungkus lumus untuk memastikan keberjayaan penganjuran. tahniah buat bib n kaza dan anak2 buahnya.
walaupun tidak berada dalam majlis pentas perdana tapi aku jua turut berasa bahangnya kerana terlibat dari awal sesi saringan pusingan1-pusingan5.
aku pasti pentas perdana akan meriah dengan adanya YDP Kazarudin yg seringkali dipanggil comel (betulker..hahah jgn marah kaza)
well, apepown salam tahniah untuk adik2 debat yg sentiasa aku kenang dalam ingatan dan sanubari. kerana kalian mengingatkan aku kepada zaman keemasan team sabah yg menjuarai banyak debat dalaman UPSi (inra, bibah n datu) n team x-perimen yg menjadi dan kontroversi (inra, datu n kaza)
huhuhu..
tahniah buat semua!

1 comment:

  1. memang kaza kiut dgn menjadikan kak bib aziz sebagai teman hatinya... wahhhhhhh motif.. hihihih tq abg inra... ops kak inra... asik lupe jer... ngeh3x... latihan untuk menjelang debat nc banyak membantu... tq gak kat abg datu.... kak nadiah... kak matun yg turun padang sama...

    ReplyDelete